وقتی من مکعب مستطیل می شوم !

قبلا وقتی می خواستم اینجا بنویسم نه زمان مهم بود نه مفهوم 


بسیاری وقتا دیروقت می یومدم اینجا و می نوشتم دنبال این و اونم نبودم که این مطلبها را بخونند .

نظر هم از کسی برای وبلاگم گدایی نمی کردم چون اصولا کسی من را نمی شناخت.


هرچی تو لحظه به ذهنم می رسید بلافاصله می نوشتم مهم نبود جمله ها بی مفهوم باشه یا غلط املایی داشته باشه!


اما حالا چی حداقل تو من را اینجا می شناسی و این  نمیگذاره راحت باشم برای همینم باید جابه جا بشم.



آره بالاخره به مامان گفتم عکستم نشونش دادم !

بنده خدا کلی تعجب کرده بود . هنوز معصومه نمی دونه .


باید تو این دوسه روزه برم کت شلوار بخرم .

از این کار متنفرم چون من اصلا کت شلوار دوست ندارم .

تمام کتهایی هم که تا حالا خریدم اسپرت بوده .


اصلا این کت شلوار به من نمیاد من خودم چهار شونه هستم اونم که می پوشم دقیقا یه مکعب مستطیل کامل میشم.


تازه کلی هم با این آقایون زبون باز فروشنده باید سروکله بزنی.


من همیشه لباسهاما به صورت تصادفی می خرم .

زمان مشخصی برای خرید ندارم اگه چیزی را خوشم بیاد می خرم.



یه موضوع جالب اینکه اگه من اون هفته تشریف بیارم خونه شما یه جورایی با سالگرد اولین خواستگاری من از شما هم زمان میشه.


خیلی جالبه بر طبق این وبلاگ من 6 خرداد 86 اولین باری بوده که باشما صحبت کردم.


عجب این دنیا بالا و پایین داره کی می دونست من دو سال بعد تازه در این وضعیت فعلی قرار دارم.



عجب بازیهای داره این زندگی 



بخون

نه حتما بخون از اول تا آخرشا 

اینا جدی میگم می دونم بعضی از مطالبش برام گرون تموم میشه

اما این کار را بکن حتما چون این فرصتیه که من را بهتر بشناسی.


هر کدوم از ما که بتونه تصمیم درست بگیره به سود طرف دیگم هست. و این تصمیم وقتی درستره که با اطلاعات بیشتر باشه.



شکست

نمی دونم چطور باید بنویسم این حس که یکی من را اینجا می شناسه آزارم می ده.


امروز صبح وقتی میلم را بازکردم شکه شدم.

واقعا شکه شدم .

هنوز گیجم .

زینب تو چطور اینجا را پیدا کردی نمی دونم


الان می فهمم چه حسی   بهت دست داده وقتی اون قصه را خوندی

خدا قصاص تو دنیا را برای این کار من درنظر گرفت.


اما فرقش اینه که من نمی تونم بگم چرا به حریم خصوصیه من نفوذ کردی 

و این در حالیه که اینجا از هرجایی برای من خصوصی تره 

اون قلب سلیمت را هم دیده بودم یک ماه پیش ، اونجا اصلا خصوصی نیست خودت خوب می دونی

البته اشکال از منه .



آره اینجا ذهن عریان من را می تونی ببینی . از هر مشاوری بیشتر بدردت می خوره  از هر مشاوری !

پس بخون 

هر چند که برای بعضی از مطالبش نامحرمی !

آره بخون