وبلاگ

یه سرکی کشیدم به وبلاگم. خیلی وقته که ننوشتم.

نوشتن خیلی خوبه بخصوص اگه آزادانه باشه. بجز تنبلی چیزی که جلوی نوشتن من را میگیره اینه که من دغدغه ها و خاطراتم را اینجا ریختم این وسط و ممکنه کسانی ببینند که من دوست نداشته باشم. برای همین هم خیلی راحت نیستم باش. از طرفی خوبیش اینه که زینب می تونه ببینه. 

یه نرم افزار هست که یجورایی وبلاگ را روی کامپیوترت پیاده سازی می کنه اما مشکل اینجاست که بر روی ویندوز سوار می شه نه مک من. یعنی باید ویدوز مجازی بسازم و کلی کار. بهتر این کار را بکنم یعنی خاطرات اصلی را اونجا بگذارم و چیزایی که اهمیت خیلی ویژه ای ندارند را همینجا بنویسم.


دارم کلی به شبکه ور می رم ببینم می تونم یه تغییری توش بدم تا بشه تزم. از طرفی هم امتحانات پایان ترم هست و دردسرهای خودش را به من تحمیل کرده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد