روزها دارند خیلی سریع طی میشند. عبورشون را خوب احساس می کنم. دنیای خیلی درهم برهمی پیدا کردم. وقتی به یه چیز احتیاج داری همون موقع نیستش اما حالا که دیگه ضروری نیست به وفور پیدا میشه.


باید یه برنامه مسافرت جور کنم یا حداقل جایی که بشه با خودم خلوت کنم.


گفتی شتاب رفتن من از برای توست
                                                     آهسته تر برو که دلم زیر پای توست
با قهر می گریزی و گویا که غافلی 
                                                      آرام سایه ای همه جا در قفای توست 
ای دل نگفتمت حذر از راه عاشقی ؟!؟
                                                     رفتی ؟،،،،
بسوز ،،،، اینهمه آتش سزای توست 



نگرش متفاوت

خیلی آدم متفاوتیه اصلا دیدش به هر چیز یه جور دیگست. کم حرف می زنه اما تقریبا تو تمام حرفاش نکته های ریز و درشت هست.


داشتم با آب و تاب براش توضیح می دادم که سیستم های عددی از گذشته تا حالا مبناهای متفاوتی داشتند. درواقع یه سیستم باستانی مبنای 60 بوده همینطور یه سیستم مبنای 5 بوده که بر اساس انگشتای یک دست طراحی شده و توسط اعراب استفاده میشده.


و یک سیستم دهدهی مثل امروز بوده که بر اساس انگشتای دو دست بوده. حتی یه سیستم مبنای 20 هم بوده که ازتکها استفاده می کردند و بر مبنای انگشتای دست و پا بوده. 

اینا که گفتم بلافاصله گفت


"پس نتیجه می گیریم که ازتکهای کفش نمی پوشیدند"





اندر احوالات من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.