روزهای پر تلاش

تنهایی شاید یه راه

                        راهیه تا بینهایت

                                           قصیه همیشه تکرار

                                                             هجرت و هجرت و هجرت

اره پر تلاش چون من دارم برای دکترا خودم را آماده می کنم ۲۰ اردیبهشت امتحان دارم الان هم ۳

یا ۴ روزه که دارم درس می خونم با همین اعداد و ارقام می شه فهمید من چقدر آماده ام

آخه دو راه بیشتر ندارم. بچسبم به تز و زود تمومش کنم یا اینکه درس بخونم من را ه دوم را انتخاب کردم خدا آخر عاقبت این تز ما رو هم به خیر کنه چون داره به چالش کشیده میشه

پروسه مزدوج شدن را هم می خوام بعد  از بستم عملی کنم یه راه خوبم پیدا کردم

کرمی گفت که از خانم بهارلوئی خواستگاری کرده منم روندشو پرسیدم .رفته بود پیش مشاور و بعدشم دوتایی رفته  بودند پیش مشاور دانشگاه و خلاصه این جورییا

منم بهش گفتم که یکی هست که من دوسش دارم اما اسمتا نگفتم

و گفتم که تا حالا از روی میلش و هومش تحقیق می کردم اونم کلی منو دعوا کرد که به حریم خصوصی مردم وارد نشو

منم تمام کی لاگر هارو از رو سایت پاک کردم و دیگه هم وارد میلش  نشدم

حالا هم خستم الان سه  چهار روزه دانشگام فردا میرم خونه