گل سرخ من

خدایا چرا اینقدر به گل سرخت استرس وارد می کنی؟

خدا خودت می دونی تو وجودش یک ذره غش نیست خدا.

خدا پاک پاک پاک خدا. خالص خالص خالص.

خدا خودت می دونی که تو دلش چه خبره خودت دستش را بگیر. 

به خودم که نگاه می کنم مدام می گم برای فلان کار یا فلان رفتار ازم رنجیدی که دیگه یادی نمی کنی از من دیگه به دل لرزانم آرامش تزریق نمی کنی. دیگه حتی نهیبم نمی زنی. انگار رهام کردی برای خودم. خودم را به خودم مشغول کردی تا روزها و شبها را در حسرت یا در درگیری به آرزوهای بی سرانجام سپری کنم.

دیگه حس نگاهت را تجربه نمی کنم. دیگه اشکام جاری نمیشه.


 خدا از من رنجیدی اما گل سرخت که خدا این بدی ها را نداره. دل پاکش به فکر همه هست بجز خودش. همه وجودش اینه که دل کسی را نشکونه. راستی و درستی از سر و صورتش می باره. 

خدا چرا به گلت آب نمی دی؟

 خدا گلت تشنست تشنه تشنه.


خدا دستت را دراز کن. خدا کمکمون کن.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد