من خیلی به ندرت تی وی میبینم. شاید ۱۰ دقیقه در روز معمولا اگه پای تی وی هستم یکی از مستند ها یا کنفرانسهایی که خودم دوست دارم را گذاشتم روی فلش و دارم میبینم.


یک بار که روی مبل لم داده بودم و حال تکون خوردن را نداشتم داشتم توی شبکه ها میکشتم تا یکی از شبکه های خبری ببینم جه خبره توی دنیا.


شبکه خبری ماهواره ای بود اما اون روز یه مهمون ویژه داشت یه جادوگر!


طرف یک مهندس برق بود که رو آورده بود به جادوگری و تو این راه هم از رشتش استفاده کرده بود کلی جادوگری کرد. خیلی جادوگری های آبکی و چرت. 

مجری می گفت چرا مهندسی را ادامه ندادی می گفت اونجوری فوقش درآمدم ۱۵۰ هزارتا در سال میشد!!!

گفت ازدواج کردی یا دوست دختر داری؟

 گفت نه من کلا یه اخلاقی دارم که نمی تونم با زنها زندگی کنم و نمی تونم اونارا تحملشون کنم( کاملا از رفتارش معلوم بود یارو مشکل روحی داشت اصلا)


مجری گفت خوب پس چیکار می کنی؟

گفت ببین من یه ضرب المثلی هست که بهش اعتقاد دارم و اون را اجرا می کنم.


When you stay busy, you stay out of trouble

خیلی از این ضرب المثلش خوشم اومد. یارو می گفت ۱۶ ساعت در روز کار می کنه(دیوانه)


خلاصه از اون گفتگو من فقط همین را یاد گرفتم. هر وقت ذهنم از کاری فارق میشه شروع میکنه به زینب فکر کردن

تو ماشین

تو راه رفتن

تو ورزش 

تو خواب

.....


نمی دونم چیکار کنم. فکر کردن خوبه ها اما وقتی نتیجه داشته باشه. دارم سعی می کنم خودم را مشغول کنم شروع کردم قرآن را بیارم روی اندروید البته اگه خدا اجازه بده.


شاید خنده دار باشه اما من واقعا معتقدم کارایی مثل این اجازه مخصوصی از خدا میخواد و خدا به هر گسی این اجازه را نمیده قبلا همخواستم اینکار را بکنم اما نشد انگار دست خدا این وسط بود که اجازه نمی داد نمی دونم چرا.


اگه ایندفعه اجازه بده تا ماه رمضون تمومش می کنم. نمی خوام مثل اون جاواهه بشه آخه اون زمون من خیلی ناشی بودم. نمی خواهم قرآن را با این سطح تکنولوژی بنویسم برای همینم رفتم کلی فیلهای آموزشی دانلود کردم که نکات بیشتری روی اندروید بدونم.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد