پوست اندازی

استادی اینجاست که هر موقع باهاش حرف می زنم یه چیزی ازش یاد میگیرم. خیلی برای من یک بعدی مفید بوده. علاوه بر الکترونیک که رشته خودشه یه فوق لیسانس فلسفه هم گرفته کلی هم در زمینه ادبیات می دونه.


امروز وبلاگش را بهم معرفی کرد نمی دونستم شاعرم هست. دیدش به زندگی یه چیزه دیگست احساس می کنم که خیلی آزادتر از من زندگی می کنه. 


خیلی خوبه که آدم با کسایی سرو کله بزنه که خیلی بالاتر از خودشند اینجاست که می فهمه چیزی نیست. 


شاید من دارم یه دوره پوست اندازی را طی می کنم. خودم حسش می کنم. نگاهم به زندگی داره فرق می کنه شاید این بخاطر بالا رفتن سن باشه. خودم فکر می کنم که به جهت خوبی پیش میره. 


خیلی دوست دارم یخورده سرم خلوت بشه بزنم به جاده سفر برم کوه برم کویر برم و ....



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد