دندون

دیروز رفتم پیشه آرمین تا یه نگاه به دندونام بندازه 

 

کلی معطل شدم فکر نمی کردم بشناسه اما شناخت حالا نمی دونم از روی پروندم یا از روی قیافم 

 

مجبور شدم چندین تا عکس بگیرم  

گفت دندونات بر خلاف ظاهرشون وضعیت بدی داره و ۴ تاش باید عصب کشی بشه . 

خدا بخیر کنه هم پولش زیاده هم دردش. 

 

فکر کنم دندونپزشکی شغل پر پولی باشه  

یادمه تو سربازی یکی از بچه های که پزشکی می خوند می گفت این رشته نسبت به رشته های دیگر پزشکی از نظر علمی پایین تره اما از نظر درآمد بالاتر حالا یارو از روی غرض می گفت یانه نمی دونم یه جورایی مثل رشته برق قدرت در مقابل بقیه گرایشهای برقه! 

 

به هر حالا من از هر کاری که نسبت مستقیم با کار کردن آدم داره زیاد برام جالب نیست هر چند که این نسبت بزرگ باشه. 

 

به هر حال پولش نوش جونش بخصوص وقتی از مامان شنیدم که آرمین خونواده دایی رسول را که زیاد وضعشون خوب نیست به صورت مجانی درمان می کنه ارزشش پیشم چند برابر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد