در حال خوندن

این روزا دارم حسابی می خونم برای امتحان دکترای دانشگاه صنعتی  

می خوام دکترای کامپیوتر شرکت کنم. 

 

در مورد درس خوندن زیاد مشکلی ندارم یه خورده زبان داره اذیت می کنه که اونم با این برنامه که برای موبایلم نوشتم و از سیستم لایتنر استفاده کردم بهم کمک اساسی کرده. 

 

نمی دونم قبول می شم یا نه اما من خیلی چیزا را با این امتحان گره زدم برا همینم باید حسابی تلاش کنم مشکلاتی که وجود داره اینه که اولا دکتر الان کاناداست و تا مصاحبه شاید نیاد. 

 

اما مهمترین مشکل اینه که من لیسانسم را دانشگاه آزاد بودم و این خیلی پوون بدیه معدلم هم ۱۵.۲۸ بوده  

اما در قبال این برگ های برندم اینه که فوقم را تو دانشگاه صنعتی گرفتم  

معدلم هم ۱۷.۰۹ بوده پایان نامه من هم ۱۹.۲ بوده و تعداد مقالاتم هم ۴ کنفرانس ایرانی و ۴ تا هم خارجی دوتا هم ژورنال یکی ایران یکی خارجی 

 

 

به هر حال باید تلاش کرد . 

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.iran.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم
جات تو جمع ما خیلی خالیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد