برگه امتحانی ها صحیح شد

تو این هفته که گذشت امتحان همه بچه ها رو گرفتم . 

یه نفس راحت کشیدم البته برگه صحیح کردن خیلی سخته در کل اگه بخوای حق کشی نشه پدرت در می یاد . 

حسابی اذیت شدم  تا همشون را صحیح کردم برای آزمایشگاهها نمره میانگین ۱۶-۱۷ است البته خداییش خودمون اون روزا خیلی حرفه ای تر از اینا بودیم اما استادها زوری بهمون ۱۵ می دادند. 

 

واقعا به قول سروشمهر هر چه جلوتر می ریم سطح نمرات بچه ها بالا تر می ره یه جاهایی خیلی زور بهم می گفت اما سعی کردم برا این احساس غلبه کنم و نمرات را عادلانه و همون جوری که خودم سر کلاس قول دادم بدم. خدایا ما که سعی مون را کردیم دیگه اگه ناحق شده باشه پا ما نیستا! 

 

اما در مورد امتحان کاردانی ها وضع خیلی فرق داره همشو نسبتا دودر هستند. 

اصلا توجه نمی کنند . اگه این شغل شغل آینده من شد سعی می کنم که دیگه با کاردانی ها کلاس نگیرم خیلی سخت بود برام البته بدون سر فصل بودن درس هم بی تاثیر نبود. 

 

وضع اقتصادی هم مثل قبل همچنان بده البته گفتند که تو اون هفته درست می شه حالا تا ببینیم . 

 

باید سعی کنم به اینا تکیه نکنم و دنبال یه شغل با آینده بهتر برم در کل دوست دارم که یه شغلی باشه که پر دردسر نباشه و من هم دوست داشته باشم تا بتونم کنارش فکرهاما به ثمر برسونم 

 

 

بی رودواسی بگم من می خوام مخترع باشم  

شاید خنده دار باشه اما می دونم که می تونم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد