روزای تند و تیز

روزا داره تند تند می گذره  

مثل روزای آخره تحصیله یا دمه وقتی ترم ۹ لیسانس بودم دلم نمی خواست تموم بشه همش دوست داشتم برم دانشگاه البته شاید یه بخشیش برای مثبت بود. 

این حالت برای فوق هم تکرار شد. حالا هم همین طوره احساس می کنم جوونیم داره بیخود و بی جهت تموم می شه .. 

دارم سعی می کنم طوری برنامه ریزی کنم که در روز حد اقل ۶-۷ ساعت وقت مفید داشته باشم. 

تو روز معمولا ۲ ساعت مکالمه کار می کنم ۲ ساعت برنامه نویسی بقیشم هر چی پیش بیاد. 

مکالمه را حسابی دارم منظم پیش می روم آخه قراره آخرای مهر برم چین 

البته اینا شرکت گفته روحرفاشونم هیچ حسابی نیست. 

تا ببینیم خدا چی می خواد.

نظرات 1 + ارسال نظر
niloufar دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

jaleb bod movafagh bashin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد