عروسی جواد

تا همین الان عروسی بودیم در واقع تا همین الان عروس کشون بودیم .

جواد شورش را در آورده بود یک ساعت نیم عروس کشونی می کرد .

تو عروسی بر طبق روال عروسی های گذشته فامیلای بابا من فقط با احمد عمه حرف می زدم

امشب احمد حسابی حالم را گرفت بحث کشیده شد به زبان منم بهش گفتم که دارم چیکار می کنم اون گفت خوب حالا یه خورده صحبت کن ببینم آقا اون می گفت منم مثل این کرو لال ها فقط من من می کردم آخرشم یه نگاه عاقل اندر سفیهی به ما کرد و گفت تو با این سطح نباید می رفتی تافل  حسابی حالم گرفته شده بود.

بعد هم اومدیم بیرون و بحث کشیده شده به فیزیک منم دادم دمش از انیشتن گفتم از نسبیت عام و خاص از پوآنکاره از نیوتون از ماده تاریک از گاووس

همش داستان هایی بود که تو کتاب های فیزیک خونده بودم هر کی بشنوه فکر می کنه من خدای فیزیکم گاهی از خودم بدم می یاد چون اون چیزی نیستم که تو ذهن بقیه هستم.

خلاصه اونقدر حرف زدیم که شام هم دیر شد .

تو عروسی هم زیاد آدم نیومده بود مردها که در مجموع ۴۰ نفر هم نبودند

آخه این فامیلای بابا آدمای عجیبی هستند این با اون بده اون یکی با این یکی بده

عمه هم که سرآمد همشونه دروغهایی میگه که همه می دونند دروغه اما بازم حرف حرف خودشه

اما مشکل اینجا نیست مشکل اینه که اکثرا این دروغها را جایی می گه که هیچ سودی براش نداره انگار براش عادت شده متاسفانه این اخلاقش به بچه هاش هم سرایت کرده.

ای خدایا کمکمون کن اخلاق های زشتمون را قبل از اینکه دیگران در موردش قضاوت کنند خودمون اصلاح کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مرکز دانلود ایرانیان جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:05 ق.ظ http://www.matinpardaz.com

به به مبارکه! عروسی...

سلام دوست عزیز! حضور در دنیای مجازی لذت بخشه، مگه نه؟

با ما به مرکز دانلود ایرانیان بیایید! عکس، ویدئو، موسیقی، نرم افزار، باز و برنامه موبایل، کتاب و مقاله، جوک و پیامک، بازی و سرگرمی و امکانات مفید دیگر از جمله بخش‌های موجود در سایت متین پرداز است. امکان درج لینک و تبادل لینک نیز فراهم است...مشتاقانه منتظر دیدار شما هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد