مسابقه

امروز تو مسابقه برنامه نویسی که از طرف دانشگاه آزاد مشهد برگزار شده بود شرکت کردم .مسابقه با زبون C++ بود
قبلنا قکر می کردم آدم بسیار حرفه ای هستم در زمینه برنامه نویسی اما بعد این مسابقه حسابی بال و پرم ریخت. تو 130 نفر 89 شدم
کل سوالا 8 تا بود که من فقط یکیشا تونستم حل کنم
اسماعیلم که هیچ کودومشا حل نکرد و111 شد.
البته من تا حالا با C++
برنامه ننوشته بودم و زیاد هم آشنایی با توابع اون نداشتم و بیشتر از رو یه سری مثال هایی که داشتم برنامه می نوشتم.بعدا که کد برنامه های نوشته شده را دیدم مثل این بود که من با شمشیر می جنگیدم و اونا با تفنگ.
اما خوب امروز فهمیدم که تو برنامه نویسی همچین یلی که قبلنا فکر می کردم نیستم
کلی حالم گرفته شد.
روز یکشنبه هم مرحله دو مسابقه هستش باید تلافی کنم آخه 50 نفر اول می رند مشهد مسابقه نهایی را برگذار می کنند حالا تا ببینیم چی میشه.
امروزم خانوم اخمدی میل زده که با یه آقایی که من نمی شناختم ازدواج کرده
بهش تبریک گفتم خانوم احمدی شاگرد اول مونه تو دوره فوق- حسابی آدمه منظبط و با تلاشی بود امیدوارم تو زندگییه خصوصیش موفق باشه.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد