تو سایت

کاش معشوقه ز عاشق طلب جان می کرد

                                    تا که هر  بی سروپایی نام خود عاسق ننهد

 

زمونه مثل قدیما شده دو باره من تو خونه با وسواس لباسامو اتو می کنم .زود می  یام  سایت که اونو ببینم

البته امروز تونستم رمز میلشا گیر  بیارم .یه سری هم با کمال بی شرمی تو میلش زدم اخه   نه از کسی می تونم تحقیق کنم نه  باهاش کنتاکت دارم من نمی گم هدف وسیلرو توجیح می کنه

اما من این اطلاعات را فقط برای تحقیق و فقط برای خودم برداشتم.

جالب این جاست که این کامپیوتری که  من الان پشتش نشستم هم قبل از من  اون نشسته بود

خلاصه کاره من شده تو سایت نشستن و انتظار کشیدن تا اون بیاد .بعدشم چی فقط زیر چشمی یه نگاه کردن و گوشدادن به حرفاش

اما من  نمی خوام مثل مثبت بشه دیگه ماکسیمم تا 40 روزه دیگه بهش می گم .خدا به خیر کنه

ما که  از این عشقیت فقط در به دری دیدیم

اما با این وجود خدایا زندگیه منو طوری قرار بده که همیشه عاشق باشم حتی اگه .....

 

زندگی همش  شکل گل و جوونست

               زندگی همش حرفای عاشقونست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد